domingo, 4 de julio de 2010

Mòdul 3: Webs i recursos interessants

- Enllaç escollit: http://

1. http://www.xtec.cat/aulanet/bridging/Unidad1/principal.html


S’anomena:
Bridging the Gap. Dotze unitats en aplicació multimèdia complementàries per al desenvolupament curricular per a 6è de primària i 1r d'ESO

2. ttp://www.xtec.cat/~nbrichs/index.htm

S’anomena: EFL on the Net Resource Bank per N. Brichs.

3. http://www.dfilm.com/live/home.html

S’anomena: D. Film moviemaker.Creació de pel·lícules amb diferents escenes i personatges. Es pot incorporar text i música

- Per què us sembla interessant aquesta web o recurs?

1. Està molt ben estructurada i treballada, tant els elements tècnics-multimèdia com guia didàctica, objectius i fins i tot metodologia!

2. És un tresor de recursos per al professor!

3. És una eina creativa, per fer quelcom diferent, un divertimento per a la classe d’anglès!

- Quines competències es poden practicar utilitzant aquesta web?

1. Es pretén que la utilizació d’aquest material contribueixi a aconseguir els següents objectius:

• Augmentar la competència lingüística dels alumnes mitjançant la comprensió i producció de textos orals i escrits.
• Desenvolupar la capacitat dels alumnes d’utilitzar l’anglès com a vehicle de comunicació i com a mitjà per a l’adquisició d’altres coneixements.

• Ampliar els coneixements dels alumnes relatius a temes socioculturals relacionats amb l’anglès, i apropar els alumnes a altres cultures.
• Reforçar l’aprenentatge del vocabulari relacionat amb els temes de les unitats.
• Consolidar l’aprenentatge dels punts gramaticals propis del currículum de l’últim cicle d’educació Primària i part del primer cicle d’educació Secundària.
• Cobrir tots els eixos transversals proposats pel Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya: El consum; l ’educació per a la salut; l ’educació viària; la tecnologia de la informació; la diversitat intercultural; la no discriminació per raons de sexe.
• Integrar les noves tecnologies de la informació i la comunicació a l’aula d’anglès.
• Desenvolupar la capacitat dels alumnes d’utilitzar Internet com a font d’informació.
• Potenciar l’autoaprenentatge i el desenvolupament de l’autonomia de l’alumne.
• Implicar els alumnes en el propi procés d’aprenentatge. Autoavaluació.
• Desenvolupar la capacitat de treball individual i en grup dels alumnes.
• Motivar els alumnes a relacionar el que aprenen amb el que saben (aprenentatge significatiu).
• Estimular el professorat perquè estigui al dia de les noves tecnologies i les introdueixi dins el currículum d’una manera normalitzada.
• Aprofitar els recursos d’accés a Internet a través de la Xarxa Telemàtica Educativa de Catalunya (XTEC) de què disposen tots els centres, gràcies a l’acció iniciada en la Primera Fase del Projecte Argo i al desplegament del servei Internet educatiu edu365.com, destinat als estudiants i professors de tot Catalunya.

2. Totes, ja que es tracta d’un ampli repositori de recursos!

3. La capacitat de produir un diàleg escrit en anglès.


- Com la faríeu servir a la vostra aula?

1. Utilitzaré la primera unitat titolada “Internet” el primer dia de classe 1x1 a primer de ESO, així els alumnes es familiaritzaran amb el vocabulari relacionat amb les eines que utilitzarem a l’aula.

2. Té moltes utilitats, un exemple seria una pàgina amb links amb tot d’exercicis de gramàtica per als alumnes on s’indiquen els nivells. http://www.english-4u.de/grammar_exercises.htm

3. Aquest recurs ja el vaig utilitzar a l’aula de 1r d’ESO amb gran acceptació per part dels alumnes. S’ho van passar d’allò més bé triant els personatges, escrivint històries divertides, absurdes o truculentes i posant-hi música!

COMENTARI:

M’ha sobtat trobar aquest recurs http://www.gridclub.com/ penjat a l’xtec ja que tot i que sambla molt interessant, és de pagament!

No hay comentarios:

Publicar un comentario